ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ
![dikastirio83845]](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uKCzX0maMzIdOknOLRudPe_mJZzSyQPRhvaxhTJCzlKqcQTqh5mu1FcLWB2CwMey1BK3044dLtTydvtpZ8I5IGZXLatXhKYWWgOBdgrdjiBGNQKxVe611SOLJflYUHmCnpFWQ8VOUG83do8HfQ=s0-d)
Το
Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος
(ΟΔΥΕ) αρνήθηκε την πρόσκληση της τρόικας για συνάντηση με αντικείμενο
τα προβλήματα στο χώρο της Δικαιοσύνης.
Η ΟΔΥΕ σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «οι πολιτικές μνημονίων έχουν
οδηγήσει σε μεγάλη αρνησιδικία και διάλυση των δικαστικών υπηρεσιών».
πηγή: nooz.gr
http://kartesios.com/?cat=5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου