'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

«Ευτυχώς μας σώσανε!»


«Ευτυχώς μας σώσανε!»«Πρέπει να είναι μία ακόμη παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία αυτό που συνέβη σήμερα στο Σύνταγμα!
25.000 άνθρωποι φώναζαν ΟΧΙ στο μεσοπρόθεσμο έξω από την Βουλή, ενώ μέσα σε αυτή 155 βουλευτέςψήφιζαν ΝΑΙ θεωρώντας τους εαυτούς τους πατριώτες και εθνοσωτήρες!
«Δε θέλουμε να μας σώσετε» φώναζαν οι απ’ έξω! «Όχι, θα σας σώσουμε, εσείς είστε ηλίθιοι, δεν ξέρετε ποιο είναι το καλό της πατρίδος» έλεγαν οι μέσα με τις πράξεις τους! «Για το καλό μας!» έγιναν όλα λοιπόν. Πόσο επίκαιρο είναι σήμερα το τραγούδι του Μηλιώκα
«Για το καλό μου, ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου.. πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου…. κι είμαι στο θάλαμο 9 για το καλό μου… στην ηρεμία… μήπως βρω τον εαυτό μου..»
Έτσι πήραν ανάποδες στροφές και κάποιοι στο Σύνταγμα και δεν εννοώ τους κουκουλοφόρους αλλά όλους τους άλλους που από Αγανακτισμένοι έχουν γίνει Αποφασισμένοι!
Αποφασισμένοι να μείνουν στην πλατεία για το καλό τους, να αναπνέουν τα καρκινογόνα χημικά για το καλό τους, να τους ανοίγουν τα κεφάλια για το καλό τους, ενώ οι αντιπρόσωποί τους την ίδια στιγμή ικανοποιημένοι σφραγίζουν με ταφόπλακα το μέλλον όλων μας και το μέλλον των παιδιών μας! Για το καλό μας πάντα!!!
Πριν λοιπόν οδηγηθούμε στο θάλαμο 9 για το καλό μας και πέσουμε πάλι σε ύπνο βαθύ είτε από κατάθλιψη είτε από ανέχεια, ας βρούμε τρόπο να κρατήσουμε ζωντανή την αμυδρή ελπίδα που μας έδωσε η πλατεία τις τελευταίες 36 μέρες.
Πρέπει να σταθούμε στα πόδια μας όρθιοι, δυνατοί και πιο αποφασισμένοι από ποτέ! Γιατί αυτό είναι πραγματικά το καλό μας! Μόνο έτσι μπορεί τελικά και να σωθούμε!»
Πηγή: trelokouneli.gr – αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου