'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Εκνεύρισε τον Βενιζέλο η Ζωή Κωνσταντοπούλου

Βομβαρδισμό ερωτήσεων υπέστη ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για την λίστα Λαγκάρντ από τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου με αποτέλεσμα να τον εκνευρίσει και να χτυπήσει και το χέρι του στο έδρανο. Η κυρία Κωνσταντοπούλου αρκετή ώρα ρωτούσε τον κ. Βενιζέλο γιατί κράτησε το υλικό για τον εαυτό του και γιατί ανέλαβε προσωπικά την ευθύνη να μη ζητήσει τη γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς και για το ρόλο του κ. Διώτη.
Ο κ. Βενιζέλος άρχισε να απαντά αλλά η κα Κωνσταντοπούλου τον διέκοψε και πάλι με αποτέλεσμα την έκρηξη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ:
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Μη με ξαναδιακόψετε! Όλοι είχαν μαζί μου μια υπηρεσιακή σχέση γιατί δεν ήταν επιλογή μου. Δεν κάνω προσωπικά επιτελεία και πρέπει να πω πως όλοι φέρθηκαν άψογα. Ουδείς μου έθεσε τέτοιο ζήτημα (λίστας), μόνο τον Αύγουστο ο κ. Διώτης. Γιατί τα πράγματα είναι δεδομένα: δεν έχουμε νόμιμο αποδεικτικό υλικό…!
Ποτέ στο υπουργείο Οικονομικών σε τόσο σύντομο διάστημα δεν έγιναν τόσα πολλά στον τομέα της φοροδιαφυγής.

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα εποπτεύει υπ. Οικονομικών. Υπάρχει αντιδικία με την εισαγγελία που έχει αντίληψη πως δεν υπάγεται στην αρχή, όπως είναι θέμα καμερών.
Εν πάση περιπτώσει, στέλνονται στη Αρχή νόμιμα στοιχεία και όχι προιόντα μυστικών υπηρεσιών, υποκλοπών, που ήρθαν όπως ήρθαν, άτυπο. Χωρίς έγγραφο ή πρωτόκολλο δεν μπορεί να δοθούν.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ποιος το κρίνει αυτό;
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Εγώ και και ο κ. Διώτης! (εκνευρισμένος). Μη με ξαναδιακόψετε παρακαλώ!
Κύριε Πρόεδρε να προστατεύσετε το κύρος Επιτροπής κυρίως και εμένα ως παλιό μέλος και πρόεδρο κόμματος!
ΝΕΡΑΤΖΗΣ: Παρακαλώ κ. Βενιζέλο μην απαντάτε θέτοντας ερωτήσεις γιατί η κυρία ερεθίζεται…!
Λίγο αργότερα έδωσαν στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ένα χαρτί το οποίο ερέθισε και πάλι την περιέργεια της κυρίας Κωνσταντοπουλου.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Είδα πως πήρατε ένα σημείωμα. Θέλετε να προσθέσετε κάτι;
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Κυρία μου, είναι προσωπικό… Μου θυμίζει την υποχρέωση μου να πάρω ένα φάρμακο!
Σε άλλο σημείο ο κ. Βενιζέλος εκνευρίστηκε τόσο που χτύπησε το χέρι στο έδρανο προκαλώντας ξανά τα σχόλια της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Έχετε καταστρέψει τη χώρα και δε δικαιούστε να χτυπάτε το χέρι…
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Εφόσον κάνετε στείρα αντιπολίτευση δεν έχω καμία διάθεση να σας απαντήσω. Τέτοιες συζητήσεις θα τις κάνω με τον κ. Τσίπρα σε άλλο forum που είναι η Ολομέλεια.
 http://www.koutipandoras.gr/?p=26818

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου