'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Αρχειοθέτησαν δικογραφία χωρίς τον βασικό μάρτυρα

Άρον άρον φαίνεται να έβαλε στο αρχείο ο Εισαγγελέας Εφετών κ. Μωραιτάκης την δικογραφία που είχε σχηματιστεί σε βάρος του επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλου για την υπόθεση του Βατοπεδίου. Οι καταγγελίες του προέδρου της Εξεταστικής Επιτροπής και μέλους της Προανακριτής Επιτροπής της Βουλής για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, Δημήτρη Τσιρώνη προκαλούν πολλά ερωτήματα για την απόφαση του εισαγγελέα να βάλει στο αρχείο την συγκεκριμένη υπόθεση.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του «στη σχετική διαδικασία της Προκαταρκτικής Εξέτασης που έγινε από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, ούτε έχω καμία σχέση, ούτε επίσης κλήθηκα ως μάρτυς να καταθέσω όλα τα στοιχεία που περιήλθαν στη διάθεση, τόσο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση του συνόλου του σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου της οποίας ήμουν μέλος με απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, όσο και της αντίστοιχης Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης της Βουλής της οποίας ήμουν μέλος και στη συνέχεια Πρόεδρός της».
Ο κ.Τσιρώνης επίσης αναφέρει ότι «ουδέποτε μέχρι σήμερα προέβην σε οποιαδήποτε Ανακοίνωση στοιχείων ή γεγονότων στον Τύπο ή σε οποιαδήποτε άλλο μέσο ενημέρωσης ή στις αρμόδιες κρατικές, κοινοβουλευτικές ή δικαστικές αρχές που να ήταν ή να αποδείχθηκαν ψευδή σε σχέση με την αναφερόμενη υπόθεση, καθώς τα στοιχεία αυτά που εκτέθηκαν δημοσίως βασίστηκαν σε πραγματικά στοιχεία και γεγονότα που αναφέρονται στα πορίσματα της Εξεταστικής και της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής, σε στοιχεία και Πορίσματα Ελέγχου της Τράπεζας της Ελλάδας, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, της δικαστικής συνδρομής των κυπριακών Αρχών και όσων προέκυψαν από μαρτυρικές καταθέσεις και κατατεθέντα ή προσκομισθέντα έγγραφα και στοιχεία».
Διαβάστε όλη την ανακοίνωση του Δημήτρη Τσιρώνη:

Κατόπιν της επίσημης Ανακοίνωσης που εξέδωσε χθες 12 Φεβρουαρίου 2013 ο επενδυτικός Όμιλος Marfin Investment Group (M.I.G.) όπου κάνει ρητή αναφορά στο πρόσωπό μου, αναφέροντας ‘’Ειδικότερα, ο τακτικότερος και σχεδόν κατ’ επάγγελμα συκοφάντης μας κ. Δ. Τσιρώνης, πρώην βουλευτής …’’, είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω και να δηλώσω τα εξής:
‘’Κοινοί συκοφάντες είναι οι κρυπτόμενοι συντάκτες και ασφαλώς οι υπεύθυνοι από το νόμο αυτής της Ανακοίνωσης, καθώς όταν μου απηύθυναν δημοσίως, συνεπώς δολίως και σκοπίμως, αυτούς τους βαρύτατους και απαξιωτικούς για την υπόληψή και την ιδιότητά μου χαρακτηρισμούς, τους ήταν γνωστό ότι είχαν εκδοθεί τρεις (3) διαφορετικές πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις οι οποίες με δικαίωναν πανηγυρικά για τη συγκεκριμένη υπόθεση.
Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα για την υπόθεση αυτή έχουν υποβληθεί εναντίον μου συνολικά τρεις (3) αγωγές για συκοφαντική δυσφήμιση από: α) MARFIN EGNATIA BANK, β) MARFIN INVESTMENT GROUP (MIG) και Ανδρέα Βγενόπουλο και γ) Ανδρέα Βγενόπουλο και MARFIN INVESTMENT GROUP (MIG) οι οποίες απορρίφθηκαν όλες ως αβάσιμες από τη Δικαιοσύνη, με τις Δικαστικές Αποφάσεις 2533/2012, 3163/2012 και 5407/2012 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αντίστοιχα. Κατά συνέπεια η εκδοθείσα Ανακοίνωση από τον Όμιλο MIG έγινε αυταπόδεικτα δολίως και σκοπίμως, αφού ενώ γνώριζε το περιεχόμενο των παραπάνω δικαστικών αποφάσεων, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση λασπολογίας και κατασυκοφάντησής μου, προκειμένου να πλήξει την τιμή, την υπόληψη και την αξιοπιστία μου.
Επιπλέον, στη σχετική διαδικασία της Προκαταρκτικής Εξέτασης που έγινε από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, ούτε έχω καμία σχέση, ούτε επίσης κλήθηκα ως μάρτυς να καταθέσω όλα τα στοιχεία που περιήλθαν στη διάθεση, τόσο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση του συνόλου του σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου της οποίας ήμουν μέλος με απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, όσο και της αντίστοιχης Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης της Βουλής της οποίας ήμουν μέλος και στη συνέχεια Πρόεδρός της.
Επίσης ουδέποτε μέχρι σήμερα προέβην σε οποιαδήποτε Ανακοίνωση στοιχείων ή γεγονότων στον Τύπο ή σε οποιαδήποτε άλλο μέσο ενημέρωσης ή στις αρμόδιες κρατικές, κοινοβουλευτικές ή δικαστικές αρχές που να ήταν ή να αποδείχθηκαν ψευδή σε σχέση με την αναφερόμενη υπόθεση, καθώς τα στοιχεία αυτά που εκτέθηκαν δημοσίως βασίστηκαν σε πραγματικά στοιχεία και γεγονότα που αναφέρονται στα πορίσματα της Εξεταστικής και της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής, σε στοιχεία και Πορίσματα Ελέγχου της Τράπεζας της Ελλάδας, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, της δικαστικής συνδρομής των κυπριακών αρχών και όσων προέκυψαν από μαρτυρικές καταθέσεις και κατατεθέντα ή προσκομισθέντα έγγραφα και στοιχεία.
Στην υπόθεση αυτή ενήργησα και λειτούργησα υπό τη θεσμική μου ιδιότητα του Προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής και όχι ως κοινός συκοφάντης όπως βολεύει τον Όμιλο MIG να με εμφανίσει στην κοινή γνώμη και τις δικαστικές αρχές, καθώς ήταν υποχρέωση και καθήκον που απέρρεε από το νόμο να αποστείλω τα σχετικά με την υπόθεση στοιχεία στις δικαστικές αρχές και να δημοσιοποιήσω την υπόθεση. Δεν ήταν ούτε καν στη διακριτική μου ευχέρεια να αποκρύψω ή να αποσιωπήσω την υπόθεση όπως θα βόλευε ή θα επιθυμούσαν κάποιοι.
Ασφαλώς θα υπάρχει συνέχεια στις δικαστικές αίθουσες με τους αντιδίκους μου και τα ισχυρά οικονομικά ή άλλα μέσα που διαθέτουν, όπου είμαι βέβαιος ότι η ελληνική δικαιοσύνη θα σταθεί όπως μέχρι σήμερα στο ύψος των περιστάσεων και θα αποδώσει δικαιοσύνη, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος δικαίου.
Τίποτα δεν μπορεί να με εκφοβίσει, πολύ δε περισσότερο τίποτα δεν μπορεί να κάμψει το φρόνημά μου μέχρι να λάμψει η αλήθεια, να αποδοθούν οι ευθύνες και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι με τις πράξεις ή τις ενέργειές τους έχουν οδηγήσει ή φέρει τη χώρα σε ένα τριτοκοσμικό γκρεμό αυθαιρεσίας και ατιμωρησίας.
Όσο και εάν επιχειρούν κάποιοι να με εξοντώσουν προσωπικά, ηθικά, πολιτικά και οικονομικά, επειδή έκανα στο ακέραιο το χρέος και το καθήκον μου και δεν υπέκυψα, δεν μπορούν να συνεχίζουν επί μακρόν να απολαμβάνουν ένα ιδιότυπο καθεστώς ασυλίας και ατιμωρησίας.
Στην υπόθεση αυτή με συνείδηση και ευθύνη απέναντι στη νέα γενιά της Πατρίδας μας δεν μου επιτρέπεται να κάνω πίσω, να λιποψυχήσω και να υποταχθώ και εγώ σε λογικές συμψηφισμών και συμβιβασμών.
Η αλήθεια στο τέλος θα λάμψει. Είναι το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ, όσο ψηλά ή όσο μακριά απαιτηθεί να φθάσει η υπόθεση μέχρι να διαλευκανθεί πλήρως και σε όλες τις πτυχές του. Το οφείλουμε στα παιδιά μας, το οφείλω στα παιδιά μου!!!.
 http://www.koutipandoras.gr/32949/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου