'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ Β/ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

"ΛΟΥΚΕΤΟ" ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ!
ΣΕ ΑΝΑΒΡΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!
Ο σχεδιασμός διάλυσης και απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης και η άνευ προηγουμένου επίθεση στους λειτουργούς της, από την κυβέρνηση, συνεχίζεται με την κατάθεση του σχεδίου νόμου για την υποτιθέμενη αναδιάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης, την άρον άρον ψήφιση του στις αρχές Σεπτέμβρη και την άμεση και «βίαιη» εφαρμογή του.
ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΗ ΤΟΜΕΩΝ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ—ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
Μετά την καρατόμηση σημαντικών τομέων των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ και τη διαθεσιμότητα / απόλυση 2.122 συναδέλφων των αντίστοιχων ειδικοτήτων,η κυβέρνηση προχωρά στην εκδίωξη 5.000 περίπου συναδέλφων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσα από τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων. Η ηγεσία του Υπ. Παιδείας συνεχίζει το καταστροφικό για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς έργο της. Προωθεί με απαράδεκτες εγκυκλίους, που αναδεικνύουν την ανάλγητη και απαξιωτική προς τους εκπαιδευτικούς πρακτική της, υποχρεωτικές μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις.
Κατασκευάζει περίπου 6.000 "πλεονάζοντες" εκπαιδευτικούς, αξιοποιώντας όλα τα μέτρα και τις ρυθμίσεις που επέβαλε το προηγούμενο διάστημα: συγχωνεύσεις / καταργήσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων με αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, κατάργηση ή υποβάθμιση μαθημάτων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, αύξηση του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών κ.λπ.
ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η συνέχεια σε αυτό το καταστροφικό για την κοινωνία, τελικά, έργο, φαίνεται στο προτεινόμενο σχέδιο νόμου.
Το σχέδιο νόμου δόθηκε στη διαβούλευση και μπορείτε να το βρείτε εδώ http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687
Χαρακτηριστικά στοιχεία που δηλώνουν τον βαθιά ταξικό και αντιεκπαιδευτικό χαρακτήρα του είναι :
  1. Η δραματική αύξηση του εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα του λυκείου, που θα συμβάλλει στην «επιβίωση» μόνο των γνώσεων που είναι απαραίτητες για τις εξετάσεις, στο φούντωμα της παραπαιδείας αλλά και στην περιθωριοποίηση κάθε άλλης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Είναι δε δεδομένο ότι θα οδηγήσει σε αύξηση της μαθητικής διαρροής, τόσο από το Γενικό όσο και από το Επαγγελματικό Λύκειο, εξωθώντας τους μαθητές και τις μαθήτριες στη μη τυπική μεταγυμνασιακή κατάρτιση.
  2. Διαλύεται, ιδιωτικοποιείται και πολυδιασπάται ακόμα περισσότερο η τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση. Οι τομείς Υγείας – Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών (τους οποίους παρακολουθούσε το 23% του μαθητικού δυναμικού των ΕΠΑΛ) εξοβελίζονται οριστικά από τα ΕΠΑΛ. Δημιουργούνται σχολές κατάρτισης ΣΕΚ (!) για αποφοίτους γυμνασίου από διάφορους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, θεσμοθετώντας με αυτό τον τρόπο την μη τυπική εκπαίδευση και διαχωρίζοντας, εντελώς ταξικά, τους μαθητές σε «άξιους» και «μαθητές ενός κατώτερου θεού». Καθιερώνεται η μαθητεία, δηλ. η απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία ανηλίκων μαθητών στους εργοδότες.  Το 4ο έτος ειδίκευσης των ΕΠΑΛ υπονομεύεται πριν ακόμα καθιερωθεί, μετατρέπεται και αυτό σε μαθητεία, και παραδίδεται στον ΟΑΕΔ. Η εκπαίδευση ποδηγετείται τελικά από τις αγορές και τις επιχειρήσεις, ενώ δώρο δίνεται ,στα ιδιωτικά ΙΕΚ , ο τομέας Υγείας και Πρόνοιας αλλά και οι μεταγυμνασιακές ΣΕΚ, για την αύξηση της «πελατείας» τους.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Τα σημαντικά ,όμως, θέματα, που καθορίζουν το σκηνικό των σχολείων για την επόμενη χρονιά, αποσιωπώνται από τους ιθύνοντες.

Για ποια εκπαίδευση μιλούν όταν υπάρχει δραματική μείωση κάθε χρόνο των δαπανών για την παιδεία (33% μείωση από το 2009),όταν τα σχολεία θα ανοίξουν με 18.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (από τον Ιούνη έως το Σεπτέμβρη του 2013),όταν οι εκπαιδευτικοί εξαθλιώνονται οικονομικά και εργασιακά και βιώνουν τη μόνιμη πλέον απειλή της απόλυσης και του νέου αυταρχικού πειθαρχικού δικαίου;
Σε όλα αυτά οι εκπαιδευτικοί απαντούν και θα απαντήσουν με δυναμικές κινητοποιήσεις. Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δηλώνουν αποφασισμένοι να ξεκινήσουν με απεργία διαρκείας, απαντώντας μαχητικά στο πρόγραμμα διαθεσιμότητας - απολύσεων, στις μετατάξεις συναδέλφων τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας στο λύκειο.
Η ΟΛΜΕ προσανατολίζεται σε απεργία διαρκείας στα σχολεία και οι καθηγητές θα επιδιώξουν κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων, αλλά και με τους εργαζομένους στην Υγεία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, και προς αυτήν την κατεύθυνση του συντονισμού έχουν ξεκινήσει ήδη οι επαφές. Hδη, ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Ιδιωτικών Σχολείων) κ. Μιχάλης Κουρουτός δηλώνει ότι θα επιδιωχθεί «συντονισμός με την ΟΛΜΕ».
«Η κυβέρνηση θα κλείσει τα σχολεία τον Σεπτέμβριο! Με τόσες περικοπές θέσεων καθηγητών και ένα νέο νόμο για το Λύκειο, που θα ψηφιστεί λίγο πριν ή λίγο μετά την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων, είναι αδύνατο να λειτουργήσουν τα σχολεία». Με αυτό τον τρόπο τοποθετείται ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Θέμης Κοτσιφάκης, μιλώντας στην εφημερίδα «Καθημερινή», εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς, που ξεκινάει στις 11 Σεπτεμβρίου.
Αύριο Τρίτη 27/8 θα συνεδριάσει σχετικά το ΔΣ της ΟΛΜΕ, ενώ την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου θα γίνουν γενικές συνελεύσεις των τοπικών ενώσεων των καθηγητών (ΕΛΜΕ), στις οποίες θα αποφασιστεί εάν θα υλοποιηθεί η απόφαση που ελήφθη στο συνέδριο του περασμένου Ιουλίου για απεργία διαρκείας τον Σεπτέμβριο.
Οι αγώνες των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μαζί με το γονεϊκό κίνημα και τους μαθητές, μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για ένα νέο γύρο δυναμικών ενωτικών κινητοποιήσεων των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων των πόλεων και της υπαίθρου, προκειμένου να ανατραπούν η κυβέρνηση και οι εφαρμοζόμενες πολιτικές.
ΑΕΙ: ΑΝΑΒΡΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 1.700 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!
Εν τω μεταξύ, κύριο ζήτημα στη σύνοδο των Πρυτάνεων που αρχίζει την Παρασκευή 30 Αυγούστου, πρόκειται να αποτελέσει η ανακοίνωση της λίστας με τη διαθεσιμότητα 1.700 διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ. Το Υπουργείο Παιδείας, θα ανακοινώσει τα ονόματα στις 16 Σεπτεμβρίου.
Στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας επικρατεί αναβρασμός, αφού κανείς δεν ξέρει ποιοι θα μείνουν και ποιοι θα φύγουν. Παράλληλα η Σύγκλητος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ήδη αποφάσισε να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Συγκεκριμένα, εξουσιοδότησε τον πρύτανή του, Σίμο Σιμόπουλο σε «οποιαδήποτε περίπτωση εφαρμογής της υπουργικής απόφασης για τη διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων, να καταθέσει αίτηση ακύρωσής της ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας, καθώς και αίτηση ασφαλιστικών μέτρων για ενδεχόμενη εφαρμογή της στο Ε.Μ.Π., διότι παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο που εφαρμόστηκε με το Π.Δ. 164/2004 και το άρθρο 4 παρ.1 του Συντάγματος περί ισότητας των υπαλλήλων».
Επίσης, στην απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος αναφέρεται ότι «οποιαδήποτε απομάκρυνση, μέσω διαθεσιμότητας, των διοικητικών υπαλλήλων (μονίμων ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου), θα έχει ανεπίστρεπτα αρνητικές συνέπειες για το εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο του Πολυτεχνείου, το οποίο οδηγηθεί πρακτικά σε αδυναμία λειτουργίας».
Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 27 Αυγούστου, για το ίδιο θέμα θα συνεδριάσει η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Την ανησυχία των μελών της για το φαινόμενο της απομάκρυνσης μεγάλου αριθμού διοικητικών υπαλλήλων από τα ΑΕΙ έχει εκφράσει και η Σύγκλητος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013
iskra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου