'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Το μυστικό ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά


Ο πιτσιρίκος φέρνει στο φως το μυστικό ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά και ταράζει συθέμελα το πολιτικό σκηνικό.
4 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, τρεις εβδομάδες μέχρι τις ευρωεκλογές και οι πραγματικές δημοσκοπήσεις δίνουν στην Νέα Δημοκρατία ένα ποσοστό που ντρέπομαι να σου το γράψω. Δεν ξέρω τι να κάνω. Πρέπει να μιλήσω με τον Θεό.
5 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα μίλησα με τον Θεό. Γενικά, ακούω φωνές. Ο Θεός μου είπε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Του ζήτησα να αλλάξει τα ψηφοδέλτια μέσα στις κάλπες, ώστε να πολλαπλασιαστούν τα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας. Μου απάντησε πως είναι Θεός, όχι ο Ντέιβιντ Κόπερφιλντ. Πρέπει να μιλήσω με τον Ντέιβιντ Κόπερφιλντ.
6 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα μίλησα με τον Ντέιβιντ Κόπερφιλντ. Του ζήτησα να κάνει τα μαγικά του, για να βγει πρώτο κόμμα η Νέα Δημοκρατία. Μου είπε να μιλήσω με τον Θεό. Ντράπηκα να του πω ότι έχω μιλήσει ήδη με τον Θεό –για να μην παρεξηγηθεί που δεν πήγα κατευθείαν σ’ αυτόν-, οπότε του είπα πως δεν πιστεύω. Με πίστεψε.
7 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα δεν μίλησα με τον Θεό αλλά με πήρε τηλέφωνο η Άννα Βίσση. Εντάξει, κι αυτή θεά είναι. Η Άννα ήθελε να με ρωτήσει αν έχω βρει ένα κραγιόν που είχε ξεχάσει στο σπίτι μου πριν από 30 χρόνια. Καλά, ξέρω πως η οικονομία της χώρας πάει κατά διαόλου αλλά κοτζάμ Άννα Βίσση δεν έχει χρήματα να αγοράσει ένα κραγιόν; Τελικά, το κραγιόν ήταν μια δικαιολογία. Η Άννα με παρακάλεσε να κάνω κάτι για να πάρει κι αυτή το κοινωνικό μέρισμα. Έκανα πως δεν άκουσα και της είπα πως θέλω να κρατήσω το κραγιόν της για να την θυμάμαι. Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο, σκέφτηκα πως είχα σχέση με την Βίσση που τα είχε με τον Νταλάρα και παντρεύτηκε τον Καρβέλα. Κάτι προσπαθούσε να μου πει η Άννα. Μάλλον, αντί για πολιτικός, θα έπρεπε να γίνω μουσικός. Θα πάρω τηλέφωνο τον Γιώργο Παπανδρέου και θα του πω να ξαναφτιάξουμε το συγκρότημα που είχαμε στη Μασαχουσέτη. Για να μην ψάχνουμε για τα άλλα δυο μέλη, που μπορεί και να τα έχουν τινάξει, θα πάρουμε για μπασίστα τον Χρύσανθο Λαζαρίδη και για τραγουδιστή τον Σίμο Κεδίκογλου που είναι πουροτεκνό και θα κάνει θραύση στις πενηντάρες.
10 Μαΐου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ξεκίνησα να παίζω ντραμς. Σήκωσα όλη την γειτονιά στο πόδι και κάποιος πήρε τηλέφωνο την αστυνομία. Έμαθαν όλοι πως το έχω ρίξει στα ντραμς και το βράδυ όλα τα κανάλια το είχαν πρώτη είδηση. «Σκληρό ροκ από τον Σαμαρά» είπε ειρωνικά ο Τράγκας. Καλύτερα να παρατήσω τη μουσική και να ανοίξω ξανά εκείνη την πιτσαρία που έσκισε.

11 Μαΐου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, μίλησα και με την Παναγία. Της είπα να μην πει τίποτα στον Θεό για την συνομιλία μας, για να μην νομίζει πως δεν Του έχω εμπιστοσύνη. Δεν θέλω να Τον χάσω από φίλο μου. Ρώτησα την Παναγιά τι να της τάξω, για να βγει η Νέα Δημοκρατία πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές. Μου είπε πως θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ. Εντάξει, την καταλαβαίνω. Τώρα, η τελευταία μου ελπίδα είναι το Άγιο Πνεύμα.
16 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ο Κασιδιάρης έβγαλε ένα βίντεο, όπου ο Μπαλτάκος του λέει πως είμαι βαψομαλλιάς. Έχει γίνει χαμός. Πάντως, καλά που μου το θύμισε, για να τα περάσω ένα χέρι. Είμαι μέσα στην άσπρη ρίζα. Έχω κουραστεί να παλεύω με τα χρωμοσαμπουάν. Καλύτερα να μου είχαν πέσει τα μαλλιά. Οι Έλληνες θεωρούν την καράφλα ηγετικό χαρακτηριστικό. Είμαι ο μόνος εκλεγμένος πρωθυπουργός με μαλλιά τα τελευταία 50 χρόνια. Αυτό τουλάχιστον ελπίζω να μου το αναγνωρίσει η Ελληνική Ιστορία. Μήπως, αν ξυρίσω το κεφάλι μου, κερδίσω τις ευρωεκλογές;
17 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ο Κασιδιάρης έβγαλε ένα ακόμα βίντεο, στο οποίο ο Μπαλτάκος του λέει πως είμαι δυσκοίλιος και πως το πρόβλημα στο μάτι μου προέκυψε από το σφίξιμο στη χέστρα. Όλη η Ελλάδα μιλάει σήμερα για το έντερό μου. Ο Σμαραγδής μου έστειλε μια μαντινάδα: «Έφερες την ανάπτυξη, σε όλη την Ελλάδα, και κόντεψες να τυφλωθείς, από μια σκληρή κουράδα». Την έστειλε και στα κανάλια το ζώον. Τουλάχιστον σταμάτησαν να μιλάνε για τα βαμμένα μαλλιά μου.
18 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, τελικά την μαντινάδα δεν την είχε γράψει ο Σμαραγδής αλλά ο Τζίμης Πανούσης. Την ανέβασε ένα μπλογκ στο Διαδίκτυο, και την μετέδωσαν όλοι. Ο Σμαραγδής έχει αρχίσει να στέλνει μαντινάδες στον Τσίπρα. Σήμερα μίλησα πάλι με τον Θεό. Βασικά, εγώ μιλούσα, Αυτός δεν είπε τίποτα.
20 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, είδα στον ύπνο μου πως είχα παντρευτεί την Ντόρα Μπακογιάννη αλλά την δολοφόνησε η 17Ν και μετά εγώ έκανα πολιτική καριέρα ως Αντώνης Μπακογιάννης. Στην κηδεία της Ντόρας έκλαιγα γοερά στον ώμο του Μητσοτάκη αλλά με δάγκωσε στο λαιμό. Εκεί ξύπνησα. Θα πω το όνειρο στον Φαήλο Κρανιδιώτη, για να μου το εξηγήσει. Θα τον βάλω να μου πει και τον καφέ.
21 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα ο Κασιδιάρης έβγαλε ένα βίντεο στο οποίο εμφανίζομαι εγώ να του ζητάω συμβουλές πώς να κάνω Brazilian. Είχα ξεχάσει πως κατουρούσαμε παρέα στις τουαλέτες της Βουλής και μου είχε ανοίξει κουβέντα. Πού να φανταστώ πως μπορεί να κουβαλούσε κάμερα στην τουαλέτα; Πάντως, με την ευκαιρία, έμαθε όλη η Ελλάδα πως γίνεται το σωστό Brazilian. Σήμερα, εκτός από τον Θεό, μίλησα και με τον Άδωνι Γεωργιάδη.

25 Μαΐου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα έγιναν οι ευρωεκλογές. Έδωσα εντολή στα τηλεοπτικά κανάλια να μην παίξουν το αποτέλεσμα των εκλογών. Φοβάμαι, όμως, πως μπορεί το αποτέλεσμα να διαρρεύσει από το Διαδίκτυο. Θα ζητήσω από τον Θεό να ρίξει το Διαδίκτυο.
26 Μαΐου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, θα φτιάξω ξανά την Πολιτική Άνοιξη. Θα κάνω πάλι την υπέρβαση. Αφού, βέβαια, μιλήσω πρώτα με τον Θεό. Αμήν.
(Το κείμενο είναι από το εξαιρετικό τεύχος του Unfollow που βρίσκεται στα περίπτερα.)
 http://pitsirikos.net/2014/05/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου