'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ Ο Ν. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Ν. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ "ΣΚΑΪ"
Την απόφασή του να αποχωρήσει από τη θέση του προέδρου της ΓΕΝΟΠ ανακοίνωσε στους εργαζόμενους της επιχείρησης ο Νίκος Φωτόπουλος, προειδοποιώντας παράλληλα για κίνδυνο διάλυσης της Ομοσπονδίας εξαιτίας κλίματος απαξίωσης και των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. «Η ΓΕΝΟΠ πεθαίνει», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανοιχτή επιστολή.
Η ανοιχτή επιστολή του Ν.Φωτόπουλου
Ο κ. Φωτόπουλος ανήγγειλε ότι θα αποχωρήσει τις επόμενες ημέρες, θα παραμείνει ωστόσο μέλος του ΔΣ της επιχείρησης, θέση στην οποία εξελέγη πρόσφατα ως εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Αναφορικά με τα προβλήματα της Ομοσπονδίας ο Ν. Φωτόπουλος επιρρίπτει τις ευθύνες στα πρωτοβάθμια σωματεία που δεν αποδίδουν τις εισφορές τους προς τη ΓΕΝΟΠ, αφήνοντας παράλληλα αιχμές ότι ενώ εξέλεξαν μέλη στο ΔΣ της ομοσπονδίας που κάθε μήνα καλύπτονται με συνδικαλιστική άδεια, δεν αποδίδουν τη συνδρομή τους.
Επισημαίνει δε ότι οι υπάλληλοι της Ομοσπονδίας είναι επί τρεις μήνες απλήρωτοι.
Ο Ν. Φωτόπουλος καταλογίζει επίσης έλλειψη ενότητας, σεβασμού, αλληλεγγύης και συναδελφικότητας στα μέλη της Ομοσπονδίας τονίζοντας ότι «το μόνο που υπάρχει είναι απίστευτο μίσος, κακίες, μικροψυχίες, απολίτικες συμπεριφορές και σχεδιασμοί απαξίωσης και διάλυσης».
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013.
Για  τη  σφαιρικότερη ενημέρωση των αναγνωστών της, η Iskra παραθέτει την ανοιχτή επιστολή του Ν. Φωτόπουλο προς τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, με την οποία απαντά σε ένα λίβελλο, που προβλήθηκε στην ενημερωτική ζώνη του σταθμού.
Ολόκληρο το κείμενο της απάντησης του Ν. Φωτόπουλου έχει ως εξής:

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΛΑΣΠΗΣ, ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ».
ΤΟΝ ΣΚΑΪ
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΕ ΟΛΑ…
Μετά την προχθεσινή γνωστοποίηση της απόφασής μου να αποχωρήσω από την θέση του Προέδρου της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ αφού προφανώς πρώτα θα άνοιξαν σαμπάνιες για να πανηγυρίσουν την είδηση (κακώς πολύ κακώς γιατί μάλλον δεν έχουν καταλάβει ότι τώρα ως μέλος της Ε.Ε. της ΓΣΕΕ θα έχω περισσότερο χρόνο να συμβάλω στην αποδόμηση της μαύρης προπαγάνδας τους και το χτίσιμο ενός ριζοσπαστικού, ταξικού, συνδικαλιστικού κινήματος που θα έχει ως αίτημα την απεργία διαρκείας και να πέσει αυτή η κυβέρνηση, να πέσουν αυτές οι πολιτικές), οι κύριοι του ΣΚΑΪ άδραξαν την ευκαιρία για μια φορά ακόμα να με στολίσουν με διάφορα κοσμητικά επίθετα
όπως κάνουν με κάθε συνδικαλιστή που αντιστέκεται στα σχέδιά τους
όπως κάνουν με κάθε συνδικαλιστή που δεν μπορούν να βάλουν στο τσεπάκι.
Όπως κάνουν με κάθε συνδικαλιστή που αποκαλεί τα μνημόνιά τους φέρετρο.
Ως απάντηση στα απίστευτα ψέματά τους, τη λάσπη και την παραπληροφόρηση τους ρωτώ και ταυτόχρονα επειδή δεν μπορούν να απαντήσουν απαντώ.
ü  Έχετε να δείξετε κάποιο video, CD, DVD του προέδρου της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ με κάποιον από το εκλεκτό σινάφι σας να τρώει, να πίνει και να μιλά μαζί σας;

ü  Έχετε να δείξετε κάποια φωτογραφία από την «βίλα», την «PORSCHE» ή κάποια αγορά που έχω κάνει;
ü  Έχετε να δείξετε κάποιο λογαριασμό μου έστω με 1€ κατάθεση;
ü  Έχετε να δείξετε τον διορισμό της κόρης μου, του γιού μου ή του οποιουδήποτε συγγενικού μου προσώπου;
ü  Έχετε να δείξετε κάποια αποζημίωσή μου από αμοιβή Επιτροπών που μπορεί να συμμετείχα ή από υπερωριακή ή εκτός έδρας εργασία;
ü  Έχετε να δείξετε μια φωτογραφία μου να χειροκροτώ τον κ.Παπανδρέου ή οποιονδήποτε άλλο από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ αφότου αθέτησαν τις δεσμεύσεις τους απέναντι στον Ελληνικό λαό;
Σας απαντώ:
ΟΧΙ
Κύριοι του ΣΚΑΙ,
Προς μεγάλη απογοήτευσή σας δεν με κρατάτε και δεν μπορείτε να με κρατήσετε από πουθενά.
Απεναντίας κύριοι εγώ (εμείς ως συνδικάτο) σας «πιάσαμε στα πράσα».
Γι αυτό και αυτό το απίστευτο μένος.
Γι αυτό και αυτό το απίστευτο μίσος.
Σας πιάσαμε να κάνετε την πάπια.
Σας πιάσαμε και σας αποκαλύψαμε.
Και επειδή ο κόσμος μπορεί να ξέχασε, πρέπει να θυμίσω ότι ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΑΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΖΑΤΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ, ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΟΒΑΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΛΟΥΦΑΡΑΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΑΠ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΤΗ!
ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;
ΕΙΝΑΙ. 

Και μιας και “ξύνεστε στην γκλίτσα του τσοπάνη” – όπως λέει η λαϊκή παροιμία- μου ήρθε η ιδέα να σας ρωτήσω
ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥ 2011 ΠΟΥ ΛΟΥΦΑΡΑΤΕ (ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 2012 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ;
( Το ΤΑΠ, που δεν πληρώνατε απ΄ότι μάθαμε –μετά την αποκάλυψη της ΓΕΝΟΠ- αναγκαστήκατε να το πληρώσετε (κάποιο (;) ποσό)
Υ.Γ.1
Προς αποκατάσταση της αλήθειας που συνεχώς δολοφονείτε φεύγω από τη θέση του πρόεδρου της ΓΕΝΟΠ όχι γιατί φοβήθηκα μην τυχόν μου κάνουν μομφή!!!
Φεύγω γιατί όπως είχα πει από την πρώτη στιγμή που εκλέχθηκα στο Δ.Σ. της ΔΕΗ ως εκπρόσωπος των εργαζομένων -παρότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο- δεν ήταν στην πρόθεσή μου γιατί δεν ταιριάζει στην κουλτούρα μου να κρατώ ταυτόχρονα και τη θέση του προέδρου και τη θέση του εκπρόσωπου των εργαζομένων.
Κύριοι του ΣΚΑΪ
Προς διάψευση σας φεύγω με ψηλά το κεφάλι και γεμάτος από την αγάπη των συναδέλφων μου γιατί παρά τον λυσσαλέο πόλεμο σας είχα, μαζί με τους συναδέλφους μου, δύο πρόσφατες μεγάλες εκλογικές επιτυχίες.
Η πρώτη ήταν στις 25 Απρίλη όπου οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ με εξέλεξαν εκπρόσωπο τους στο Δ.Σ. της ΔΕΗ και η δεύτερη στις 12 Ιούνη στις εκλογές του μεγαλύτερου σωματείου της ΓΕΝΟΠ (του σωματείου των τεχνικών) όπου το ψηφοδέλτιο στο οποίο συμμετείχα κατετάγη πρώτο με μεγάλη διαφορά.
Κύριοι του ΣΚΑΪ
Αποχωρώ μετά από δύο μεγάλες εκλογικές επιτυχίες κα όχι μετά από αποτυχία.
Κύριοι του ΣΚΑΪ
Αποχωρώ από τη θέση του προέδρου της ΓΕΝΟΠ αλλά μη χαίρεστε.
Με εμένα και μια σειρά άλλους συνδικαλιστές που δεν έχουμε σχέση με τους παπιονάτους που ξεπουλάνε τον κόσμο της εργασίας δεν θα ξεμπερδέψετε εύκολα.
Η ισχύς σας
Η δυνατότητα που έχετε να μπαίνετε σε εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια κάθε μέρα και να μας πυροβολείτε αδίστακτα χωρίς να σέβεστε οτιδήποτε δεν μας φοβίζει.
Άλλοι σε άλλες εποχές έδωσαν τη ζωή τους.
Από ΑΥΤΟΥΣ παίρνουμε δύναμη. 

ΥΓ.2
Ρωτάω αν οι κύριοι του ΣΚΑΙ τελικά πλήρωσαν το χαράτσι γιατί η αρχική πληροφορία μας ότι δηλαδή προσήλθε και πλήρωσε (ΠΑΝΤΑ μετά τις αποκαλύψεις μας ), δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Υ.Γ.3
Χρησιμοποίησα την έκφραση «άνοιξαν σαμπάνιες για να πανηγυρίσουν την αποχώρησή μου» για να υπογραμμίσω την νέα επίθεση εναντίον μου. Η αναφορά μου έχει μεταφορική έννοια και δεν θεωρώ ότι είμαι κάτι ιδιαίτερο.
Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013.
iskra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου