'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Και έτσι σέρνω την αλυσίδα μου στο κάτεργο και λέω "υπάρχουν και χειρότερα"


Όταν κατάργησαν τα επιδόματα, δεν μίλησα, δεν έπαιρνα επίδομα.
Όταν κατάργησαν τις συντάξεις,δεν μίλησα, δεν ήμουν συνταξιούχος.
Όταν κατάργησαν τον κατώτατο μισθό δεν μίλησα,δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Όταν κατάργησαν τα φάρμακα για τους καρκινοπαθείς,δεν μίλησα δεν ήμουν καρκινοπαθής.
Όταν κατάργησαν τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μίλησα,δεν ήμουν οροθετική πόρνη ή ο Σακκάς.
Όταν κατάργησαν τις διαγνωστικές εξετάσεις, δεν μίλησα, έχει ο θεός είπα.
Όταν κατάργησαν τις ειδικότητες καθηγητών δεν μίλησα, δεν ήμουν καθηγητής.
Όταν κατάργησαν τους σχολικούς φύλακες, δεν μίλησα, δεν έχω καν παιδιά τί με νοιάζει;
Όταν ,επιτέλους, κατάργησαν και την ανθρώπινη υπόσταση μου και με έκαναν σκλάβο, το κατάλαβα, αλλά όλοι οι άλλοι δεν υπήρχαν για μένα.
Τους είχαν εξοντώσει.
Και έτσι σέρνω την αλυσίδα μου στο κάτεργο και λέω "υπάρχουν και χειρότερα"
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου