'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Είμαι η Γερμανία και με λένε Uber Alles!


Απατεώνες εντολοδόχοι της Μέρκελ

Ελεγαν ότι το χαράτσι θα είναι προσωρινό. Το μονιμοποίησαν. Στο διηνεκές. Εκανε κόνξες η ΔΗΜΑΡ, φλυάρησε ο Βενιζέλος τα στύλωσαν οι... απρόθυμοι κι ύστερα, με τη συνήθη κωλοτούμπα, το πέρασαν επικοινωνιακώς. Εντάξει, είπαν, μένει το χαράτσι, αλλά θα είναι μειωμένο 15%! Ωσαννά! Πλην όμως 15% με τις σημερινές αντικειμενικές αξίες. Οι οποίες πρόκειται να αυξηθούν και μαζί τους και το χαράτσι, όπερ έδει δείξαι. ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ.
Είμαι η Γερμανία και με λένε Μέρκελ.

Είμαι μια ήσυχη χώρα που της αρέσει η μπύρα, είμαι μια χώρα όπως όλες οι ευρωπαϊκές χώρες- αρκεί να κάθονται καλά.
Η Κύπρος, ας πούμε! Υπήρξε μια πολύ άτακτη χώρα, πριν να κάνουμε το μισό κομμάτι που της είχε απομείνει κομματάκια. Οι κυπριακές τράπεζες ήταν πολύ φουσκωμένες περίπου οκτώ φορές το ΑΕΠ της χώρας. Ενώ μόνο μία δική μου τράπεζα, η Ντόυτσε Μπανκ, είναι -μόνη της- μεγαλύτερη από το ΑΕΠ της Γαλλίας κατά 120 δισ. δολάρια, κατά 680 δισ. δολάρια απ' το ΑΕΠ της Ιταλίας και κατά 1 τρισ. δολάρια απ' το ΑΕΠ της Ρωσίας. Θα μου πείτε, αν πτωχεύσει μια τέτοια τράπεζα (πολύ κακή αυτή η συνήθεια των τραπεζών) θα γίνει σε όλη την Ευρώπη της μουρλής ενώ εμείς φροντίζουμε να γίνει της Γερμανίας.
Είμαι η Γερμανία και με λένε Δ' Ράιχ.

Πρόκειται για συκοφαντία! Μου λένε ότι το 86% των κυπριακών τραπεζών αφορούσε σε καταθέσεις, ενώ οι δικές μου τράπεζες είναι ανοιχτές σε τοξικά δάνειαδομημένα ομόλογα καιεξωτικά παράγωγα. Αλήθεια λένε.Οπως είναι αλήθεια ότι έχω βάλει στο μάτι την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, διότι έχει τεράστια περιουσία σεακίνητα και μεγάλο δίκτυο, ό,τι πρέπει δηλαδή για την εξάπλωση μου στα Βαλκάνια. Αν δεν φάω αυτέςτις τράπεζες τι θέλετε να φάω; εσάς! Οχι,
δεν είμαι πια «ένας γίγαντας με μυαλό νάνου», όπως με κατηγορούσαν την εποχή του ναζιστικού παρελθόντος μου, έχω γίνει «ένας γίγαντας με πήλινα πόδια», αν δεν σας ληστεύω, θα καταρρεύσω.

Ηδη πολλοί με αποκαλούν «κράτος τέρας» και Φρανκενστάιν. Ξέρω ότι σε πολλούς ξυπνώ εφιαλτικές μνήμες- κοιμηθείτε ήσυχοι, δεν αισθάνομαι πάλι ανώτερη όλων των άλλων, όσον όλοι οι άλλοι είναι κατώτεροι από μένα.

Για παράδειγμα: έχω ανοιχτή την αγκαλιά μου για όλους τους ξένους εργάτες που έρχονται πάλι εδώ και δουλεύουν γιαδύο ευρώ την ώρα.
Είμαι η Γερμανία και με λένε Μεραρχία Νιμπεαούγκεν.

Ας αφήσουμε πίσω μας το σκοτεινό παρελθόν να ησυχάσει. Ενας- ένας πεθαίνουν και οι τελευταίοι βετεράνοι του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, έναν-έναν τους μετράει ο Μικρός Τυμπανιστής καθώς φεύγουν για τον άλλο κόσμο. Ας ξεχάσουμε επιτέλους τον πόνο, τη φρίκη, τις πολεμικές αποζημιώσεις στους Ελληνες. Η Γερμανία σήμερα, εγώ, είμαι όπως όλες οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ανατολικά συνορεύω με τον Ανατολικό Ζωτικό μου Χώρο, δυτικά με το Βισύ και νοτίως με τις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες.

Είμαι κι εγώ μια χώρα διεφθαρμένη όπως όλες οι άλλες, είμαι η Γερμανία και με λένεΖήμενς, έχω κι εγώ διεφθαρμένους πολιτικούς όπως ο κ. Σόιμπλε. Ξέρετε πόσο μαύρο χρήμα έπλυνε ο χερ Σόιμπλε (ακόμα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μας) ώσπου να καθαρίσουν τα χέρια τους;
Είμαι η Γερμανία και με λένε Uber Alles!

Πηγή: Στάθης - Realnews
via vathikokkino
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου