ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 31/1 ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ !
ΒΡΩΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ
Την ώρα που η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών των λεωφορείων ψήφισαν υπέρ της κλιμάκωσης της απεργίας, τελικά, με ένα μαγικό τρόπο, προέκυψε από την κάλπη εκτόνωση του απεργιακού μετώπου με μονοήμερη απεργία την Πέμπτη (31/1) και Γενική Συνέλευση στις… 14 Φεβρουαρίου(!) για να συζητηθεί η προοπτική των αγώνων.
Συγκεκριμένα, η πρόταση για μονοήμερη απεργία την Πέμπτη (31/1) και Γενική Συνέλευση στις 14/2 συγκέντρωσε στις κάλπες, με μυστική ψηφοφορία, 730 ψήφους, η πρόταση για διήμερη απεργία Πέμπτη και Παρασκευή (1/2) και Γενική Συνέλευση την Παρασκευή για κλιμάκωση του αγώνα, συγκέντρωσε 586 ψήφους, ενώ η πρόταση για τριήμερη απεργιακή κινητοποίηση Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή (1/2) και Γενική Συνέλευση για κλιμάκωση την Παρασκευή (1/2) συγκέντρωσε 420 ψήφους.
Έτσι, ενώ οι προτάσεις για διήμερη και τριήμερη απεργία κα στη συνέχεια κλιμάκωση, συγκέντρωσαν 1006 ψήφους έναντι 730, τελικά επικράτησε, ως σχετικά πλειοψηφούσα, η πρόταση για σταδιακή εκτόνωση με μονοήμερη απεργία την Πέμπτη και Γενική Συνέλευση… στα μέσα Φλεβάρη (14/2) !!!
Συνδικαλιστικοί κύκλοι τόνιζαν ότι, παρά το παράδοξο της κάλπης, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας συνιστά πλήρη και ριζική ανατροπή των συσχετισμών μέσα στους εργαζόμενους στα λεωφορεία, αφού τις προτάσεις για διήμερη και τριήμερη απεργία και άμεση Γενική Συνέλευση για κλιμάκωση, οι οποίες συγκέντρωσαν 1006 ψήφους, υποστήριξαν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις της Αριστεράς και ανεξάρτητοι (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ), ενώ την πρόταση για μονοήμερη απεργία και στη συνέχεια Γενική Συνέλευση στις καλένδες, υποστήριξαν από κοινού ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ, οι οποίες μέχρι πρότινος ψηφίζοντο από τη συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων !
Οι ίδιοι συνδικαλιστικοί κύκλοι τόνιζαν ότι αυτή η ανατροπή σε βάρος του κυβερνητικού συνδικαλισμού είναι βέβαιον ότι θα έχει θετικές επιπτώσεις στο συνδικαλιστικό κίνημα και τους αγώνες των εργαζομένων και υπογράμμιζαν ότι, παρά τη σχετική πλειοψηφία για μονοήμερη απεργία, έχει ανοίξει μια καινούρια ελπιδοφόρα αγωνιστική δυναμική από τα κάτω, που είναι πολύ δύσκολο να ανακοπεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
Στο μεταξύ, αναμένεται, κατά πάσα πιθανότητα, να έχουμε την Πέμπτη (31/1) απεργιακή κινητοποίηση και από τα τρόλεϊ, ενώ οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό – ηλεκτρικός σιδηρόδρομος – τραμ) σχεδιάζουν, επίσης, την Πέμπτη (31/1) , παρά την επιστράτευση, μεγάλες συγκεντρώσεις και δράσεις !
Η Πέμπτη (31/1) μπορεί να καταστεί μια ειδική μέρα – απεργιακός αγωνιστικός σταθμός, η οποία μπορεί να δώσει μια εξαιρετικά σημαντική ώθηση στη συγκρότηση ενός μεγάλου ενιαίου αγωνιστικού μετώπου, που θα περιλαμβάνει όχι μόνο τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα (στενό και ευρύτερο) αλλά και τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, που είναι και η μεγάλη πρόκληση για την Αριστερά και το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Κύκλοι της Αριστεράς τόνιζαν ότι μόνο ένα τέτοιο μεγάλο και ταξικό αγωνιστικό μέτωπο του κόσμου της μισθωτής εργασίας μπορεί, σε συνάντηση με το αγροτικό κίνημα και τα μικρομεσαία στρώματα στις πόλεις, να γίνει μοχλός ανατροπών και νέων προοδευτικών εξελίξεων!
Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013.
iskra.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου