'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Πιέζει Βενιζέλο ο ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα αμυντικά σχέδια

Συνεχίζει την πίεση προς το ΠΑΣΟΚ ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την αναφορά του Ευάγγελου Βενιζέλου πως έχει στην κατοχή του απόρρητα έγγραφα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας, με επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Άμυνας, Πάνο Παναγιωτόπουλο τονίζει ότι οι δηλώσεις Βενιζέλου «γεννούν εύλογα ερωτηματικά σχετικά με το κατά πόσον είναι ασφαλή τόσο τα αμυντικά σχέδια της χώρας, όσο και οι λεπτομέρειες που αφορούν στον αμυντικό της σχεδιασμό, όπως επίσης και γεννούν απορία για την ιδιοκτησιακή αντίληψη κυβερνητικών αξιωματούχων».
Ρωτάει την τρικομματική εάν συμφωνεί με τα παραπάνω, εάν καλύπτει πολιτικά τον κ. Βενιζέλο και γιατί τηρεί σιγήν ιχθύος τη στιγμή που οι δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ εξέθεσαν όχι μόνο τον ίδιο αλλά και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Από το βήμα της Βουλής ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη σύσταση Προανακριτικής για το θέμα της Λίστας Λαγκάρντ, δήλωσε: «Μήπως δεν έχω ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία μου στο υπουργείο Αμύνης; Βεβαίως έχω. Είναι δυνατόν να μην έχω; Πώς πήγαινα στο ΝΑΤΟ; Πώς πήγαινα στην Ευρωπαϊκή Ένωση;»,
Λίγο αργότερα, απαντώντας στον Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Βενιζέλος συνέχισε λέγοντας τα εξής: «Άμα ανοίξετε τα αμυντικά περιοδικά, τα ψηφιακά και τα συμβατικά, θα βρείτε πληροφορίες πολύ περισσότερες απ’ αυτές που έχει ο εκάστοτε υπουργός Αμύνης όταν εισηγείται…Αφήστε. Δεν έχει ο υπουργός αυτά που του στέλνουν τα επιτελεία για να εισηγηθεί στο ΚΥΣΕΑ; Δεν έχω το αντίγραφο του αμυντικού δόγματος που συνέταξα εγώ ο ίδιος με τα χέρια μου και εισηγήθηκα στο ΚΥΣΕΑ;…… Έχετε γίνει τώρα και υπερευαίσθητος, βλέπω, στα θέματα εθνικής άμυνας! Σας διαβεβαιώ ότι δεν εθίγη η αμυντική θωράκιση της χώρας και η εμπιστευτικότητα των αμυντικών πληροφοριών».
 http://www.koutipandoras.gr/?p=31812

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου