'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Στο HOTDOC που κυκλοφορεί: Τα «εγώ» του Βενιζέλου

Ο Βενιζέλος δεν είπε ποτέ ότι είναι το κράτος, έχει πει όμως ότι είναι όλα τα «εγώ» που συνθέτουν το κράτος. Το να εντοπίσεις τη λέξη «εγώ» στις φράσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου είναι σαν να ρίχνεις έναν κουβά στη θάλασσα ψάχνοντας για νερό. Διαβάστε στο HOT-DOC που κυκλοφορεί πόσα «εγώ» έχει μία συνηθισμένη ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
-Πόσα «εγώ» χωράνε σε μία πρόταση;
-Πόσα «εγώ» μπορεί να έχει ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ;
-Πως ταυτίζεται ο Ευάγ. Βενιζέλος με τον Λουδοβίκο ΙΔ’;
 http://www.koutipandoras.gr/31919/%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου