'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Έλα ντε!

Από ΒΑΘΥ , Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015 | 7:23 μ.μ.

 Γράφει ο mitsos175.

"Για ποιο λόγο ξαφνικά τόσο πολύ με έχει αγαπήσει ο κ. Μεϊμαράκης όταν πολιτικά, στην πρώτη του συνέντευξη τύπου μετά την απόφαση μου για εκλογές βγαίνει και με λέει ψευτράκο, πονηρούλη και πολιτικό αγύρτη; Πως είναι δυνατό να λέει ότι θέλει να με έχει πρωθυπουργό και να συνεργαστούμε ακόμα και με εμένα πρωθυπουργό; Αυτό είναι υποκρισία"... "Αν είμαι ψευτράκος, αν είμαι πονηρούλης, αν είμαι πολιτικός αγύρτης, αν κατέστρεψα τη χώρα επτά μήνες, γιατί θέλει να συνεργαστεί μαζί μου; Το λέει, δεν το θέλει. Το λέει γιατί έχει ένα στόχο να περάσει το μήνυμα, με τη βοήθεια της πλειοψηφίας των ΜΜΕ της διαπλοκής, ότι δεν υπάρχει καμιά διαφορά, όλοι είναι το ίδιο". 

(Αλέξης Τσίπρας για Βαγγέλη Μεϊμαράκη).

Να στη λύσω εγώ την απορία Αλέξη μου. Ακριβώς γιατί είσαι ψεύτης, πονηρός, αγύρτης κι επιπλέον αδίστακτος, σε γουστάρει τρελά και θα σε πάρει με παπά και με κουμπάρο το Σόιμπλε. Διότι τι νομίζεις ότι είναι ο Μεϊμαράκης; Μια από τα ίδια, εντάξει μπορεί να είναι λίγο χειρότερος σαν πιο παλιός στο κουρμπέτι. Όμοιος - ομοίω αεί πελάζει, το έχεις ακούσει.

Εδώ δεν είναι μόνο ο χαρακτήρας, είναι η "συναδελφική αλληλεγγύη". Υπηρετείτε τα ίδια συμφέροντα, γλύφετε τα ίδια λερωμένα οπίσθια (μπλιαχ) κι όσο το παίζετε εχθροί, τόσο θα γελοιοποιείστε. Σας έχουμε πάρει πρέφα και σας περιμένει αμφότερους νίλα στις εκλογές.

Μιλάς για ΜΜΕ και διαπλοκή. Αυτά τα ΜΜΕ σιγοντάρουν το ζεύγος σας εις βάρος άλλων κομμάτων, που πραγματικά έχουν δυναμική. Ψηφίζετε τα ίδια και θέλετε να μας πείσετε ότι είστε διαφορετικοί. Ο μόνος λόγος που δεν είστε όλοι σε ένα κόμμα είναι γιατί θέλετε να παγιδεύσετε όσο το δυνατό περισσότερους. Πως τάχα υπάρχει κάτι διαφορετικό. Τα ίδια σκατά από τον ίδιο βόθρο σε διαφορετικό χρώμα πιάτο. Δεν μασάμε, δεν θα πάρουμε.

Σε συμβουλεύω να πάρεις το "αμόρε" σου και να την κάνετε με ελαφρά πηδηματάκια, πριν σας βουτήξει ο κόσμος και μάθετε τι σημαίνει ανασκολοπισμός από πρώτο χέρι. Ψηφίσατε όλοι σας να μειωθούν τα εισοδήματα των φτωχών, να αυξηθεί η ανεργία, να υπάρχουν περισσότεροι άστεγοι. Ψηφίσατε την ανθρωποθυσία εκατομμυρίων στο βωμό των Τραπεζών. Κόψτε τουλάχιστο το δούλεμα.

Να ξέρεις πως κάθε εκλογική αναμέτρηση μετά το μνημόνιο δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες. Ο κόσμος που δεν θέλει να συνεχιστεί αυτή η λεηλασία, αυτή η καταστροφή σας ετοιμάζει εκπλήξεις. 
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/09/blog-post_46.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου