'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ζητείται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ


 
7 Votes
Σήμερα λοιπόν, δεδομένου ότι είχαμε πάλι συγκοινωνίες να κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας, τις τίμησα δεόντως… Στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο καθώς στεκόμουν άκουσα κάποιον λίγο πιο πέρα να λέει τα εξής: «Σας ζητώ συγγνώμη για την ενόχληση.. λέγομαι…. και διαμένω στην οδό… στο Περιστέρι.. μπορείτε να δείτε την ταυτότητά μου και να διαπιστώσετε το όνομά μου.. εργαζόμουν μέχρι προ δύο μηνών στην επιχείρηση της…. στο Περιστέρι απ’ όπου απολύθηκα τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοί μου.. είμαι πατέρας 3 παιδιών και είμαι άνεργος.. ούτε εγώ ούτε η σύζυγός μου είναι δυνατόν να βρούμε κάποια οποιαδήποτε εργασία.. δυσκολευόμαστε να τα φέρουμε βόλτα για τα τελείως βασικά αγαθά για τα παιδιά μας… δεν ζητάω την ελεημοσύνη σας… θα παρακαλέσω όποιος κύριος ή κυρία μπορεί να μου προσφέρει οποιαδήποτε αξιοπρεπή full ή part time εργασία για να μπορέσω αξιοπρεπώς να ζήσω την οικογένειά μου.. είμαι άμεσα διαθέσιμος…»

Για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω το όνομα ή την επιχείρηση την οποία ανέφερε ο κύριος ο οποίος ήταν ένας αξιοπρεπέστατος, καθαρός και καλοντυμένος σαραντάρης που μόνο με τον τρόπο που μιλούσε απέπνεε εμπιστοσύνη και αξιοπρέπεια…
Τα συμπεράσματα δικά σας… εγώ, αυτό που ένιωσα, είναι ένα πνίξιμο να ανεβαίνει στο λαιμό μου, δάκρυα στα μάτια για την ελληνική αξιοπρέπεια…
Που πήγε, φίλοι μου, η αξιοπρέπειά μας; Αξιοπρέπεια είχε ο κύριος στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο… αξιοπρέπεια δεν έχουμε εμείς που ακόμα ανεχόμαστε αυτά τα ελεεινά προδοτικά σκυλιά να μας μειώνουν μέρα με τη μέρα.. να υποθηκεύουν το μέλλον μας… Ντροπή δεν έχουμε; Δεν ντρεπόμαστε τον Κολοκοτρώνη και τον Μακρυγιάννη; Δεν ντρεπόμαστε την ιστορία μας; Θα είμαστε η γενιά των δειλών;
Είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση πλέον.. κι όποιος δεν το αποδέχεται, εθελοτυφλεί… Είναι αυτή η ώρα να μιλήσουμε.. η ώρα να ξεσηκωθούμε ουσιαστικά.. η ώρα να αποτινάξουμε τον ρόλο του ραγιά από πάνω μας…
ΓΙΑΤΙ ο χρόνος κυλάει εις βάρος μας,
ΓΙΑΤΙ η χώρα είναι ήδη χρεοκοπημένη,
ΓΙΑΤΙ έπρεπε ήδη να δουλεύουμε για την επόμενη μέρα, της αναστύλωσης της οικονομίας μας… της πραγματικής μας οικονομίας, όχι της αποπληρωμής των απεχθών δανείων οικονομικών δολοφόνων…
Κι όλα αυτά για να αποδείξουμε στους εαυτούς μας και σε όλο τον κόσμο, ότι οι ΕΛΛΗΝΕΣ είναι ΕΔΩ…. Ότι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ.. και να πούμε ΟΧΙ για μία ακόμα φορά σε ορατούς και αόρατους τρομοκράτες της ζωής μας…
Για την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μας… ως άνθρωποι, ως κοινωνικά όντα, ως πολιτικά όντα, ως ΕΛΛΗΝΕΣ…
«Ὅσοι τὸ χάλκεον χέρι
βαρὺ τοῦ φόβου αἰσθάνονται,
ζυγὸν δουλείας, ἂς ἔχωσι·
θέλει ἀρετὴν καὶ τόλμην
ἡ ἐλευθερία….»
Α. Κάλβος
… όντως, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία… και το ίδιο κι η αξιοπρέπεια… ας μαζέψουμε αυτή που μας έχει απομείνει κι ας προχωρήσουμε με όποιο κόστος… το κόστος που πληρώνουμε τώρα είναι πολύ μεγαλύτερο και εξευτελιστικό……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου