Ο τρόπος που λειτουργεί η παιδεία είναι σαν ένα "εργοστάσιο" εμφύτευσης γνώσης. Οι καθηγητές τις περισσότερες φορές δεν ενδιαφέρονται, άλλες φορές και να έχουν τη διάθεση να "παρεκκλίνουν" και να προσπαθήσουν να "κεντρίσουν" τα παιδιά με συζητήσεις, βιβλία ή εκδρομές εκτός ύλης, βρίσκουν ένα τοίχο που λέγεται σύστημα... Καταπιέζεται η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα και η μοναδικότητα. Τα παιδιά γίνονται ποσοστά.
Ο Russell Hobby, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Καθηγητών της Μεγάλης Βρετανίας, κατηγορεί το διάστημα αυτό ανοιχτά την κυβέρνηση, ότι στερείται οράματος και ότι επιτίθεται στο επάγγελμα του καθηγητή για να δημιουργήσει εντυπώσεις και "εύκολα πρωτοσέλιδα".
"Ίσως η μεγαλύτερη έκπληξη για μένα - σε μια εποχή δραματικών αλλαγών - είναι η αδυναμία της κυβέρνησης στο κομμάτι της εκπαίδευσης", δήλωσε. "Σε ένα σύστημα σαν το δικό μας, ο μόνος μοχλός που κινητοποιεί τις μεγάλες αλλαγές είναι η ηγεσία. Ένα όραμα που ανεβάζει τις προσδοκίες όλων. Αν χάσεις το όραμα, υπερ των επικεφαλίδων και των ποσοστών, το μόνο που σου μένει είναι αριθμοί".
"Συνεπώς οι αριθμοί και ο εξαναγκασμός θα διαλύσουν τα παιδιά και την πατρίδα μας".
"Οταν απαιτείς από κάποιον να πετύχει έναν ακαδημαϊκό βαθμό, χωρίς να σε ενδιαφέρει το πως θα τον πετύχουν, τότε ακολουθεί η διαφθορά. Αυτό ακριβώς συνέβη και στην παγκόσμια οικονομική κρίση για το οποίο τώρα πρέπει να μειωθούν οι συντάξεις για να πληρωθούν τα σπασμένα."
"Δεν θέλω τα παιδιά μου να αναγάγονται σε αριθμούς. Είναι μεγάλη η ζημιά."
"Το να ξέρεις γράμματα αλλά να μην σου αρέσει ένα καλό βιβλίο - γιατί δεν υπάρχει χρόνος να διαβάσεις ένα ολόκληρο βιβλίο για ευχαρίστηση, το να μπορείς να προφέρεις αλλά να μην καταλαβαίνεις, το να έχεις καλή διαγωγή αλλά να μην σε νοιάζει, το να είσαι πειθαρχημένος αλλά να μην έχεις φιλοδοξία, το να είσαι ένας καλός πολίτης και όχι ένας επαναστάτης, το να είσαι υγιής αλλά να μην είσαι περιπετειώδης".
Σκεφτείτε το την επόμενη φορά που θα δείτε τα παιδιά σας να ξημεροβραδιάζονται απαθή μπροστά στο facebook και στην τηλεόραση. Σκεφτείτε το την επόμενη φορά που θα κάνουν μια ερώτηση στον καθηγητή τους, μόνο και μόνο για να τα χλευάσει που σκέφτονται δημιουργικά και δεν ακολουθούν τυφλά την ύλη. Σκεφτείτε την καταπίεσή τους να αποστηθίσουν για να γίνουν καλά ρομπότ μετέπειτα στη ζωή τους…. Αυτοί θέλουμε να είναι οι μελλοντικοί πολίτες του κόσμου;
ΠΗΓΗ: http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/8486428/Schoolchildren-being-turned-into-statistical-fodder.html
http://www.ofioyxos.com/2011/05/blog-post_03.html
Το είδαμε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου