'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης (official video)

Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας. Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης. Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης Παραγωγή Indigo View 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΛΕΟΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ



Σε τούτη τη γωνιά της γης

Στίχοι: Γιώργος Αρμένης
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μεράντζας

Σε τούτη τη γωνιά της γης
μείναμε ξεχασμένοι
μάνα μου, γη μου, χώμα μου
γη χιλιοπροδομένη

Μάνα μου και μεράκι μου
χώμα μου και σεβντά μου
σας τραγουδάω, μάτια μου
γιε κι αγαπητικιά μου



Πιάστε αξίνες και τσαπιά
δρεπάνια και δικέλλια
βάλτε λουλούδι κόκκινο
εις της καρδιάς το φύλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου